Urenregistratie onder controle dankzij digitalisering en automatisering voor Delta Mossel!

Harry Christiaanse blikt met tevredenheid terug op de overstap naar het Astrow tijdregistratiesysteem. ´Prima service hoor bij AvanTimes, ik heb er geen omkijken meer naar.´ Onlangs spraken we met Harry Christiaanse, bedrijfsleider bij Delta Mossel.

Delta Mossel

Wie mosselen zegt, zegt Delta Mossel. Delta Mossel is namelijk sinds 1978 een belangrijke leverancier van mosselen en oesters in Europa. De jarenlange ervaring en expertise op het gebied van mossel- en oestervangst en de verwerking hiervan, bieden een prima basis voor steeds betere productiemethoden en productinnovaties. In Yerseke beschikt men over een modern productiecentrum, voorzien van alle denkbare faciliteiten en met slechts één doel: het leveren en ontwikkelen van een breed pakket aan producten van een gegarandeerde versheid en kwaliteit.

Naast mosselen en oesters heeft Delta Mossel een breed assortiment in schaal- en schelpdieren, kreeften en zee-groenten. Alle producten zijn dagvers. Dankzij de meest moderne koeltechnieken en een uitgekiende logistiek blijft de versheid en kwaliteit gewaarborgd tijdens het transport.

Aanleiding

Het begon allemaal met de overstap van een prikklok naar Astrow. ´We werkten destijds met prikklokken en verwerkten alle klokkaarten handmatig. We hadden steeds meer moeite om alle gewerkte uren handmatig te verwerken. In de fabriek werken we tegenwoordig met veel uitzendkrachten, parttimers en vaste krachten, totaal 30 à 40 mensen. En dan hebben we ook nog te maken met seizoenspieken. De oude werkwijze met klokkaarten nakijken en overtypen in het systeem en Excel als overzicht voor verlofaanvragen, kon gewoon niet meekomen met onze groei´, aldus Christiaanse.

Digitaliseren en automatiseren

´We keken uit naar een tijdregistratiesysteem waarin we alle gewerkte uren automatisch konden verwerken. Eerst kwamen we in contact met AMANO, maar de softwareontwikkelaar verwees ons door naar AvanTimes voor de implementatie en de juiste ondersteuning. We zijn destijds direct overgegaan en hebben zonder problemen een volledig geautomatiseerde oplossing in huis gehaald.´ Elk gewerkt uur van medewerkers verloopt sindsdien via de tijdregistratie oplossing van AvanTimes. Dat wil zeggen overuren, verlofaanvragen, aan- en afwezigheden maar ook de pauzes van iedere werknemer worden automatisch geregistreerd. ‘We hebben er geen omkijken naar´, zegt de nuchtere Zeeuw over Astrow. ´Het accorderen van gewerkte uren van de werknemers is voor mij inmiddels een eenvoudig klusje. We kunnen nu weer bezig zijn met het verzendklaar maken en verpakken van mosselen en niet met gewerkte uren en klokkaarten´, besluit Harry Christiaanse.

Interesse gewekt?

Wilt u meer weten over tijdregistratiesystemen? Bel ons vandaag nog op telefoonnummer, 0348 437 070

Vorig bericht
Blijven we ook na het Corona tijdperk thuiswerken? Wat betekent dit voor de huisvesting?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Menu