Astrow Web Employee Self Service (ESS)

Helder, eenvoudig en tegen minimale kosten

De geïntegreerde module Employee Self Service biedt uw werknemers de mogelijkheid om eenvoudig via PC afwezigheidsaanvragen te versturen én biedt vervolgens de manager de mogelijkheid om deze aanvragen te autoriseren. De werknemer ontvangt bij een goedkeuring of een weigering van de afwezigheidsaanvraag direct een melding. Daarnaast biedt ESS de mogelijkheid om ieder zijn of haar persoonlijke resultaten en boekingen in te zien.

Astrow Web Employee Self Service (ESS) kent de volgende voordelen

  • Een efficiënt beheer van afwezigheidsaanvragen
  • Vermindering administratieve werkzaamheden dankzij decentraliseren van werkzaamheden
  • Vlotte afhandeling van afwezigheidsaanvragen
  • Efficiency dankzij het feit dat medewerkers zelf realtime overzicht hebben van het gewerkt aantal uren en afwezigheden

Astrow Web ESS

Dankzij simpele en interactieve schermen, kunt u tijdregistratie resultaten realtime bijhouden, zoals aanwezigheden, afwezigheden, totalen, overuren en saldo´s.

_____________________________________________________________________________________

Employee Self Service (ESS) is een module van Astrow Web. Astrow Web is een modulair opgebouwde oplossing voor tijdregistratie, aanwezigheidsregistratie, HR management, employee self service, toegangscontrole en de mogelijkheid om kostenplaatsen te monitoren. Een volledig pakket dat maakt dat u op productiviteit kunt sturen en dat uw leidinggevenden en medewerkers helpt nóg efficiënter te werken.

Menu